24 septembrie 2012

Iubirea Noastra

Motto: " Nu poti fi creator desavarsit daca dragoste n-ai intalnit"  
Marele geniu al creatiei in lut si piatra, C. Brancusi dincolo de latura profesionala si-a descoperit prin dragostea care l-a unit cu femeile din viata lui adevarul primordial. De aceea, coloana infinitului este simbolul Iubirii Perene.

Din scrierile lui Brancusi
Capacitatea de indragostire si de daruire permanenta nu o au decat spiritele cu totul superioare, dublate de naturi puternice, glandulare, vitale.Prin dragostea angelica si carnala te vindeci de multe toxine si de majoritatea bolilor sufletului. Soarele este marele tamaduitor, insa soarele iubirii il intrece.Iubirea cheama iubire si ea. Sentimentul de plenitudine, de bucurie, intregeste omul. el este rezultatul starii de gratie pe care ne-o da bucuria.
Naturaletea in iubire este tendinta fascinanta de a ajunge in Absolut prin amalgamarea eurilor tinere dornice de puritate.
"Nu cred in suferinta creatoare! comenta Brancusi , creator el insusi de frumos in simplitate si adevar.
       
"Cand crezi ca esti parasit
 Atunci te simti mult mai iubit."

In momentele de tristete si cautare, Dumnezeu iti trimite mesaje cu o mare incarcatura emotionala, care sa te sustina., asa cum eu am primit in mod indirect pentru a simti iubirea in eter.

Buna ziua iubire,
Vezi soarele in primavara?
Vezi dragostea in orice seara?
Ai simtit iubirea mea in orice clipa?
Hai spune-mi ca esti fericita! 
"Iubire-n suflet si-n mental
 Te-aduce sigur in real".

Cand esti pe drumul tau, inima si mintea se deschid si gasesti calea de exprimare a bogatiei din interiorul tau.
                       Iubirea e un lucru Sfant 
                       Ce staluceste pe Pamant.
                       Daca ai curaj sa zbori,
                       O intalnesti in mii de Sori.
                       Nu te uita inapoi
                       La anii grei,plini de noroi,
                       Traieste Acum, cu noi in gand
                       Sa dam Viata Noua pe Pamant.
                       Te-astept sa vii iubirea mea
                       Ti-am pregatit o noua stea
                       In care stau cu voia mea
                       De-a ne iubi deapururea.
 Odata ce am reusit sa ajungem la filonul de iubire interioara devenim pentru cei din jurul nostru Standarde si conform legii atractiei -ATRAGEM la noi pe cei dornici de a afla.
                        Deschide-ti inima in calea mea,
                        Sa te ajut sa poti zbura
                        Sa te-ntalnesti cu tine-n gand,
                        Sa te iubesti imbratisand
                        A ta fiinta minunata,
                        Care te-asteapta imiresmata.
                        Sa o cunosti cu adevarat
                        Si sa te bucuri neincetat.

Dedic acest articol si versurile Prietenilor mei de pretutindeni stiuti si nestiuti, carora le-am deschis inima pentru marturisirea mea.            
                       "La bine si la greu
                        Sa fim uniti mereu,
                        Ca sa pot ajuta 
                        Pe cei ce sunt pe Calea Mea."

Imi pare rau!
Iarta-ma! 
Iti multumesc!
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu